Spørsmål og svar

 

Det er så mange produkter som ikke er tilgjengelig i filter?

Sjekke at du står på fane «Produkter» i toppmeny. Da ser hele vårt utvalg i filteret. Står du på en av de andre fanene så ser du bare et begrenset utvalg av det som er tilgjengelig. Hjelper ikke det, da kan de hende at du tar tatt noen valg tidligere i filtere som gjor at du eliminerer de neste valgene du ønsker å ta. I så fall tøm filter og start på nytt.

 

Hvordan kan jeg finne produkter som passer til meg?

Om du er usikker på hva du trenger, så kan du ta vår populære hårtest her. Da vil våre frisører hjelpe deg å finne de produktene som passer best til akkurat ditt hår og dine behov. Innen 48 timer vil du få en personlig e-post fra oss i Cancam med hva vi anbefaler til deg. 

 

 Når får jeg ordrebekreftelse?

 Du får ordrebekreftelsen på epost straks du har gjennomført ordren. Mottatt du ikke ordrebekreftelsen sjekk «søppel posten» din.

 

Hvor kan jeg spore pakken min?

Pakken kan spores på «Min side» eller på Postnord sin sporingsside.

 

Hvor endre jeg min leveringsadresse min eller andre kundeopplysninger?

Du endret leveringsadressen din på «Min side»».

 

Hvor melder jeg meg på/ av nyhetsbrevet?

Du melder deg enkelt på /av nyhetsbrev på «Min side»

 

Det er skade på levering jeg har mottatt. Hva gjør jeg?

 Er produktet skadet under transport så må du ta kontakt med Postnord og oss umiddelbart.

 Postnord tlf: 09300

 Cancam shop: shop@cancam.no, tlf: 70 10 7271

 

Det er feil på levering jeg har mottatt. Hva gjør jeg?

Oppdager du at det ikke er samsvar mellom levering og ordrebekreftelsen så må du melde fra til oss så raskt som mulig. Vi vil da gjøre vårt beste for å finne en løsning som du blir fornøyd med. 

 

Jeg angrer på kjøpet. Hva gjør jeg?

Om du skulle ønske å returnere varen er det bare å gi beskjed til oss innen 14 dager etter at du har mottatt varen. Da sender vi en fraktseddel til deg som du fester på pakken. Ikke returner varen før du har mottatt denne av oss, så slipper du høye returkostnader. Husk å fyll ut og legge ved angrerettskjemaet som du fikk på e-post sammen med bestillingsbekreftelsen.

 

Får jeg dekket fraktutgiftene for varen jeg returnerer?

Om det er en feil/ mangler på varen så dekker vi selvfølge dine fraktutgifter. Ønsker du å benytte deg av angreretten så betaler du returfrakt. Fraktkostnad blir da trukket fra beløpet som du har betalt for varen.   

 

Er prisene inkludert moms (MVA)?

Alle våre priser er oppgitt med moms.

 

Sender dere pakker til Svalbard eller utlandet?

Dessverre så sender vi ikke varer til Svalbard, utlandet. Vi sender kun til fastlands Norge.

 

Hva skjer om jeg lar være å hente pakken min?

Pakker som ikke hentes innen 14 dager blir automatisk returnert til Cancam.no på din regning. Du vil i tillegg bli belastet med et administrasjonsgebyr på 200 kroner. Dette blir trukket fra det allerede innbetalte beløpet. 

 

Fant du ikke svar på det du lurte på? Kontakt oss her.