Hopp til innholdet

Spørsmål og svar- Shop

Det er så mange produkter som ikke er tilgjengelig i filter?

Sjekke at du står på fane «Alle produkter» i meny. Da ser hele vårt utvalg i filteret. Står du på en av de andre fanene så ser du spesifikk utvalg av det som er tilgjengelig. Hjelper ikke det, da kan de hende at du tar tatt noen valg tidligere i filtere som gjør at du eliminerer de neste valgene du ønsker å ta. I så fall tøm filter og start på nytt.

Når får jeg ordrebekreftelse?

 Du får ordrebekreftelsen på epost straks du har gjennomført ordren. Mottatt du ikke ordrebekreftelsen sjekk «søppel posten» din.

Hvor kan jeg spore pakken min?

Når pakken er sendt fra oss vil du motta en bekreftelsemail. I denne mailen så vil du finne sporingslink som du kan klikke for å se sporingsdetaljer. Vær obs på at det kan ta noe tid før Postnord og Posten registrer pakken i sitt system. 

Hvor endre jeg min leveringsadresse?

Du endret leveringsadressen din på «Min konto». Merk at endrer du adressen i etterkant av en bestilling så vil ikke pakken få ny adresse. Adressen må endres før bestillingen er gjennomført. 

Hvor melder jeg meg på/ av nyhetsbrevet?

Ønsker du å melde deg på vårt nyhetsbrev kan du gå helt nederst på vår side og fylle inn din epost adresse. Du kan enkelt melder deg av i bunn av tilsendt nyhetsbrev. 

Det er skade på levering jeg har mottatt. Hva gjør jeg?

Er produktet skadet under transport så må du ta kontakt med Postnord eller  Posten og oss umiddelbart. 

 postnord.no  posten.no

 Cancam shop: shop@cancam.no, tlf: 70 10 7271

Gjelder det en hentepakke så kan du også nekte å ta imot pakken om den er skadet. I så fall må du gi oss beskjed om at du har valgt å ikke ta imot pakken på grunn av skadet forpakning.

Det er feil på levering jeg har mottatt. Hva gjør jeg?

Oppdager du at det ikke er samsvar mellom levering og ordrebekreftelsen så må du melde fra til oss så raskt som mulig. Vi vil da gjøre vårt beste for å finne en løsning som du blir fornøyd med. 

Jeg angrer på kjøpet. Hva gjør jeg?

Om du skulle ønske å returnere varen er det bare å gi beskjed til oss innen 14 dager etter at du har mottatt varen. Da sender vi en fraktseddel til deg som du fester på pakken. Ikke returner varen før du har mottatt denne av oss, så slipper du høye returkostnader. Husk å fyll ut og legge ved angrerettskjemaet som du fikk på e-post sammen med bestillingsbekreftelsen.

Får jeg dekket fraktutgiftene for varen jeg returnerer?

Om det er en feil/ mangler på varen så dekker vi selvfølge dine fraktutgifter. Ønsker du å benytte deg av angreretten så betaler du returfrakt. Fraktkostnad blir da trukket fra beløpet som du har betalt for varen.   

Er prisene inkludert moms (MVA)?

Alle våre priser er oppgitt med moms.

Sender dere pakker til Svalbard eller utlandet?

Dessverre så sender vi ikke varer til Svalbard, utlandet. Vi sender kun til fastlands Norge.

Hva skjer om jeg lar være å hente pakken min?

Pakker som ikke hentes innen 14 dager blir automatisk returnert til Cancam.no på din regning. Du vil i tillegg bli belastet med et administrasjonsgebyr på 200 kroner. Dette blir trukket fra det allerede innbetalte beløpet. 

Fant du ikke svar på det du lurte på? Kontakt oss her.