Hopp til innholdet

Angrerett og reklamasjon

Angrerett

Om du skulle ønske å returnere varen er det bare å gi beskjed til oss innen 14 dager etter at du har mottatt varen. Da sender vi en fraktseddel til deg som du fester utenpå forsendelsen. Ikke returner varen før du har mottatt denne av oss, så slipper du høye returkostnader. Husk å fyll ut og legge ved angrerett-skjemaet som du fikk på e-post sammen med bestillingsbekreftelsen.

Mer informasjon om retur og hva som skal til for at angreretten skal være gjeldende, finner du her. (punkt 9+11)

Reklamasjon

Skulle du være så uheldig å motta et produkt med feil eller mangler, så er det bare å gi beskjed til oss med en gang du oppdager feil/ mangel. Du vil da motta en fraktseddel samt reklamasjons-skjema av kundeservice. Ikke returner varen før du har mottatt dette av oss, så slipper du unødvendige returkostnader. Reklamasjons-skjema fylles ut og legges sammen med varen. Fraktseddel festes utenpå forsendelsen før du leverer til nærmeste postkontor.  

Les mer om betingelsene som omhandler reklamasjon her. (Punkt 10 og 11)